pulver energi dryck?

Kan ni rekomendera en bra pulver dryck .
gainomax är ok men det är lite halv segt att måsta packa me 6-,ja så många dar man är (eller fler?).
finns den i pulver form?
alla förlag av pulver drycker uppskattas.


vad har ni för synpunkter om att dricka sådana drycker? ger det nått eller är det bara över reklamerat?.
mvh / andreas
 
Det är klart att der går att leva på energidryck, powerbars mm. Men redan i tidernas begynnelse försökte NASA försörja sin astronauter med green-pills. Det blev mat för dem och det tycker jag du skall unna dig när du är ute och njuter i naturen.

Go tur
 
tack för det svaret.:)


=), jodu mat, det unnar jag mej med,men det blir oftast när jag kommit fram till stället jag vill komma till, den dagen..men det är som enkelt att ta nån pulver dryck ,vatten och nån hårdmacka till lunch och knalla vidare efter en stund.slipper disk och sånt..inte för att jag går i fjällen o är stressad o inte har tid att diska,men ja som sagt - enkelt.
 
Fibrer

Får man i sig tillräckligt med fibrer om man lever på "pulvermat" och någon hårdmacka? Som jag fattat det, så är det när fibrer i maten suger upp vätska och sväller i tamnsystemet, som gör att man får ut sin gamla föda den naturliga vägen och undviker förstoppning.

Mammas poesilapp på sin toa:
O så skönt att utan möda
Bliva kvitt sin gamla föda

Per Brune
 

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg