Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
pulsproblem
- Trådstartare kållered
- Start datum
Fel
Måste vara nåt fel på den har själv en 300 kronors Sigma 800 och har använt den till alla tänkbara idrotter och aldrig haft några problem annat än om den kommer för långt ifrån pulsgivaren /Björn
Måste vara nåt fel på den har själv en 300 kronors Sigma 800 och har använt den till alla tänkbara idrotter och aldrig haft några problem annat än om den kommer för långt ifrån pulsgivaren /Björn
Jag fattade inte vad fukta givaren betydde
För er som inte använder pulsklocka så betyder det att man ska slicka på den delen som sitter under bröstet och vetter in mot kroppen.
Teoretiskt sett fungerar inte givaren om personen är jäkligt smal, så att det blir för brant vinkel mellan de två sidorna av givaren, fast då måste man vara smal som en telefonstolpe, och det hoppas jag att inte så många är.
=)
/nisse
För er som inte använder pulsklocka så betyder det att man ska slicka på den delen som sitter under bröstet och vetter in mot kroppen.
Teoretiskt sett fungerar inte givaren om personen är jäkligt smal, så att det blir för brant vinkel mellan de två sidorna av givaren, fast då måste man vara smal som en telefonstolpe, och det hoppas jag att inte så många är.
=)
/nisse
Blågel
Ni ska använda Apotekets Blågel (kontaktgel)
Till era pulsgivare, sen ska ni se att ni aldrig har några kontaktproblem.
Raymond
Ni ska använda Apotekets Blågel (kontaktgel)
Till era pulsgivare, sen ska ni se att ni aldrig har några kontaktproblem.
Raymond
På min några år gamla Sigma PC 14 sprack armbandet rätt vad det var en dag, helt utan förvarning. Mailade Sigma i Tyskland och skickade över klockan dit. En vecka senare damp klockan ner i brevlådan med nytt armband. Utan kostnad.
Vilken service!
/ G
Vilken service!
/ G
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg