Prylspan från mässan i Friedrichshafen

Härligaste i den där blogposten måste ju vara Crafts kalsonger. Sjukt jobbigt att hitta bra syntetkalsonger som inte är någon form av ultrasportanpassad tyska-ingenjörskonst och kostar 500 spänn.

Det måste vara en bra glaskula han hittat.
Mässan börjar på torstag.

Som kidsen säger: Och? Fjäderlättarna skriver ju i andra meningen i artikeln: "The Outdoor show in Friedrichshafen is opening in a few days, and as usual Fjäderlätt can give you a few lightweight tidbits in advance." (min fetstil). Det är väldigt tydligt att det rör sig om en liten förhandstitt på prylar som kommer att dyka upp på den stundande mässan.

Det låter lite som "min kompis har faktisk en cykel med fler växlar än du".
Är det värmen eller är du faktiskt tolv år?
;)

Jag är såklart fruktansvärt avundsjuk på Roman och Benjamin och andra kompisar som faktiskt får vara på plats. Tills vi Fjäderlättare tar chansen att själva åka dit får ni nöja er med att jag sitter i en solstol på Gotland och sammanfattar för alla som inte själva vill följa Twitterflöden eller skumma igenom pressmeddelanden.

PS. Martin heter jag.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg