Hej mitt namn är Robert Alexanderson, jag är 18 år gammal och går sista året på Fässberg, i linjen Samhäll/Natur. Alla treor får i uppgift att göra ett projektarbete. Mitt projekt kommer dels att handla om hur jag förbereder mig för Hisingen Runt, ett cykellopp i Göteborg och dels ska jag försöka ta reda på vad det är som driver folk till att träna såpass mycket som vissa gör.
Därför undrar jag om någon är intresserad av att svara på några frågor om bland annat träningsvanor, mål med träningen och problem som kan uppstå vid mycket träning.
Den/de jag söker ska träna minst fem gånger i veckan, gärna mer. Det får gärna vara någon som inte tillhör den absoluta eliten i sin idrottsgren, men det är inget krav. Alla åldrar är välkomna att delta.
Därför undrar jag om någon är intresserad av att svara på några frågor om bland annat träningsvanor, mål med träningen och problem som kan uppstå vid mycket träning.
Den/de jag söker ska träna minst fem gånger i veckan, gärna mer. Det får gärna vara någon som inte tillhör den absoluta eliten i sin idrottsgren, men det är inget krav. Alla åldrar är välkomna att delta.