• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

PowerBook G4 12' Laptop!

Hej allesammans =) ..
Jag tänkte bara höra med er alla, jag har en Power book G4 12' en bärbar alltså, som jag vill sälja. Men jag vet inte riktigt vad jag ska ta för den.. Hur mycket skulle jag kunna ta för den? Tacksam för alla svar jag kan få.. Mvh Erica!
 
Inte mycket...

Runt 1000 - 1500 kr

Beror ju lite på skikt, ålder, prestanda på batteriet och hårdvarukonfigureringen, etc.?

Tips: titta var andra säljer sina liknande PowerBook G4 på nätet för, då vet du ungefär var du kan ligga för att få sålt den...

Lycka till...

Mvh troswe