Ett nyhetsbrev damp ner i inboxen inte bara hos mig antar jag. Efersom nyhetsbrevet var tomt gick jag in på hemsan... http://www.playgroundstores.com/
Har skiten träffat fläkten???
Har skiten träffat fläkten???
tigertamjaren; sa:Uppenbart eller inte så har det ju nu dimpt ner ett nytt nyhetsbrev (plain txt...) från sagda avsändare...
Nordesjö; sa:Att nyhetsbrevet är tomt beror antagligen på att din e-postklient blockerar innehåll som måste laddas från webben.
Hela nyhetsbrevet är ju en enda stor Jpeg-bild, och eftersom det är precis så spam-fabrikanter brukar göra så slängdes nyhetsbrevet direkt på skräpposthögen för mig - jag hittade det under en rutinkoll...
Inte så smart av Playground, alltså.
Å andra sidan är ju hela deras sajt bara bilder, något som effektit ödelägger alla chanser att hitta dem via Google när man surfar prylar, så några datornördar är de ju inte.
Men sen vet jag inte varför de skulle ha varit uppenbart hackade för att webbplatsen även finns på en alternativ domän... som dessutom ägs av Jonas Gidlund på Playground
[Ändrat av Nordesjö 2005-10-28 kl 12:05]
Varför förnekar du att sidan är hackad ;-D
Kalle G; sa:Är du med i konspirationen, Martin? Varför förnekar du att sidan är hackad ;-D
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Rea på Playground | Butiker och leverantörer | 4 | ||
Playground | Butiker och leverantörer | 4 |