Funderar på att komplettera mina gamla (men annars utmärkta) T2r med ett par nya riktigt höga pjäxor, helst med thermoinnersko. Mina Atomic TMX skulle trivas bättre i isig pist och betongföre med en lite högre pjäxa misstänker jag (sällan jag åker i sådant före men det händer). I min närhet finns det inte en butik som säljer telispjuck inom minst 10 mils avstånd, funderar därför på att beställa över internet, billigare på det viset dessutom. Har nyligen köpt klätterskor på det viset, dock med vissa besvär...
Funderar över Crispi XR Thermo eller garmont energ-G G-fit eller ngt motsvarande.
Frågan är om man vågar med tanke på svårigheten med passform o storlekar? Vad tror ni? Någon som vågat testa?
Kan man förresten prova sko med termoinnersko innan man format till innerskon? Isåfall går det ju i värsta fall att skicka tillbaka dojjorna om de verkar hopplösa.
/Jörgen
Funderar över Crispi XR Thermo eller garmont energ-G G-fit eller ngt motsvarande.
Frågan är om man vågar med tanke på svårigheten med passform o storlekar? Vad tror ni? Någon som vågat testa?
Kan man förresten prova sko med termoinnersko innan man format till innerskon? Isåfall går det ju i värsta fall att skicka tillbaka dojjorna om de verkar hopplösa.
/Jörgen