Party?

Hej svejs! Har förstått att en vårfest närmar sig!? Är nyfiken om klättrare kan festa, och undrar därför; vem anmäler man sig till (namn+tel)? Brukar vårfesten vara en lyckad tillställning? Mkt folk? Är det en städad sammankomst eller ska man helst va på lyset redan vid ankomsten? Vi syns/ MVH " den lilla rödhåriga ".

Fest

Hej alla,

jo, det är fest. Jag ska sätta upp lappar på väggen idag. Här är lite info:

Festen är på Kjugekull. Det är meningen att vi ska grilla och tälta (övernatta). Klubben bjuder på middag och lite dricka, övrig dricka medtages själv. Hur askalas man skall vara innan man kommer dit bestämmer man själv men dagen efter skall det alltså klättras!
Kostnad är 50 kr (inkl resa och middag) och anmälan görs till Köckis tel: 046-246036

Väl mött!

När?

När är det tänkt att man ska ge sig av?? Jag klättrar hellre på tisdagen innan middan/festen. Tror jag klättrar bättre då...

Bravo!!!

Mycket bra sagt Dag, jag är böjd att hålla med eftersom jag annars inte kan vara med... alltså... flytta klättringen till tisdagen men ha kvar festen samma kväll... detta är mitt önskemål... (snälla...)

mvh Kalle

Förtydligande

Festen är alltså på tisdag kväll. Klättra gör man när man vill (tis/ons), kanske tom båda dagarna om man är riktigt hardcore. Vissa vill nämligen vara kvar i Lund den 30:e och mysa lite här först.
Prata med Köckis när det går att åka, det hänger ju på att vi har tillräckligt med bilar.

Gon Flashe!

[Ändrat av tins 2002-04-26 kl 08:16]

Vissa jobbar...

Dom lyckligt lottade jobbar ju också på Tisdagen om man inte har turen att få hela TVÅ timmars arbetstidsförkortning...

Rock On i SKogen!

Okej...

Är det då någon annan som är sugen på att klättra från tisdag morgon och sedan festa på kvällen för att nästa morgon åka hem igen? Det låter otroligt om det skulle vara så, men jag lever på hoppet.

Kalle

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg