Haj. Lurar lite på några dagar i DANO's sjösystem så fort isen har släppt nu i vår, förmodad sjösöttningsplats någonstans i Foxen alt. i någon av Kornsjöarna. Det blir väl till att skaffa sig ett sån't däringa kort de vill man ska ha för att få bruka vindskydd etc. Jag tycker väl egentligen att det suger med avgift, men visst, finns där någon som huggit upp ved och lagt ner lite energi på att ha det i ordning, städat och snyggt, så ok!
Min fråga rör just veden... hur har det sett ut för er som varit där i höstas om någon? Det lär ju vara ruskigt surt i skog och mark efter den här vintern, så man vill ju vara någorlunda säker på att där finns torr ved under tak om man nu skall vara borta ett litet tag under förmodat kyliga kvällar och nätter. Någon som varit runt där under senhösten?
Min fråga rör just veden... hur har det sett ut för er som varit där i höstas om någon? Det lär ju vara ruskigt surt i skog och mark efter den här vintern, så man vill ju vara någorlunda säker på att där finns torr ved under tak om man nu skall vara borta ett litet tag under förmodat kyliga kvällar och nätter. Någon som varit runt där under senhösten?