• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelintresserade i Skellefteå (eller boll-intresse)

Jag heter Martin, och känner mig understimulerad.. och vill sätta lite prägel på mitt efter-jobbet-liv.

Jag vill börja paddla. och vill gärna ha någon som är lika mycket nybörjare som mig. Det skulle underlätta.

Finns det någon i skellefteå-trakten som vill börja med paddla tro?

ANNARS så duger det helt klart om någon i skellefte är sugen på att spela badminton, tennis, bowling, löpning, pingis..

Var på webben, eller kanske vilket forum lämpar sig sökeri efter partner till bollsporter/löpning.

Paddling någon?
Bollsport/Löpning någon?

Jag är sugen på att få ett mer aktivt liv!!!
tack.

/ martin
 
Paddelintresserade finns ju i Umeå, sen åker jag upp till piteå då och då... Har du kajak går det ju alltid att ta en tur vid tillfälle.
 
ska komma ihåg det...

Har inte kajak än.. men jag ska se om man kan komma ut till paddel-klubben här i skellefteå. Ska finnas en i Ursviken har jag hört..

ska se om man hittar nåt fler nybörjare..
men jag ska komma ihåg att du finns i faggorna när det väl blir sig en kajak för mig.
 
Halloj!

Kan bekräfta att det finns en paddeklubb i Ursviken...
En kompis flickvän är aktiv i denna klubb.

Ett annat tips är att ta kontakt med KFUM i stan, dom håller på med ett slags "paddel/kanot-projekt", som jag fattade det så är det för att kartlägga älvar, åar, sjöar, rast/tältplatser osv...som sedan ska användas för bla. turismen i Skellefteå!

Mvh Micke
 

Liknande trådar