Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Packpåsar
- Trådstartare tlundberg
- Start datum
Hej Tobbe!
välj vattentätt till känsliga saker , icke vattentäta finner du billigt på ikea bl a.
Små plastpåsar typ fryspåsar funkar till mycket också. avstå de tunna och bräckliga dock.
kläm å känn!
lättvikt.
storlek efter vad du planerat lägga i.
antal efter behov.
Lycka till!!!
välj vattentätt till känsliga saker , icke vattentäta finner du billigt på ikea bl a.
Små plastpåsar typ fryspåsar funkar till mycket också. avstå de tunna och bräckliga dock.
kläm å känn!
lättvikt.
storlek efter vad du planerat lägga i.
antal efter behov.
Lycka till!!!
Hur många har du själv i ryggsäcken när du är ute LonelyWolf? Hur stora är de? Vad har du i dem?
antal beror på vilken packning så olika varje gång.
beror på vad som följer med.
Lägg ut din utrustning på golvet och fundera vilket du vill lägga i packpåse
Hittade den här sidan: http://blackwoodspress.com/blog/9556/how-to-pack-a-backpack/
Han har en 13l påse till sovsäcken och en 8l till sina kläder. Han har en mycket varmare/större säck än vad jag kommer bära, så jag tycker jag borde klara mig med en 8l-säck även till sovsäcken.
Han har en 13l påse till sovsäcken och en 8l till sina kläder. Han har en mycket varmare/större säck än vad jag kommer bära, så jag tycker jag borde klara mig med en 8l-säck även till sovsäcken.
Ger min röst till Sea to Summit, och då det handlar om att packa lätt så är det Sea to Summit Ultra-Sil Nano som gäller. En till sovsäcken, en till kläderna, men har man nåt som är hårt och kantigt som behöver skyddspåse så skulle jag ta en robustare modell. Nano har jag använt i ryggan och i kajaken två år och har inte nött hål på det ännu.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Packpåsar | Lättpackning | 7 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg