Otroligt vad uppdelad siten är

Sist jag hänge här ca 1999 så var det bara ett vandringsforum men ändå ingen direkt överaktivitet.
Nu är det 3 rena vandrar grupper och en hel del andra under grupper kök/län/mat/...

Har den här uppdelningen kommit fcrån användarna eller är det moderatorer med brist på saker att moderera vill sortera och städa i alla inlägg?

Själv har jag uppskattat upplägget på happymtb.org där det bara är en tråd men en aktiv sådan där det finns högt i tak och där allt är välkommet och om inte försvinner det bara i historiken.

(Då jag inte hängt här så mycket på sistone vill jag inte klaga eller rekommendera förändring utan detta är bara en reflektion.)

Själv har jag uppskattat upplägget på happymtb.org där det bara är en tråd men en aktiv sådan där det finns högt i tak och där allt är välkommet och om inte försvinner det bara i historiken.

Hur fungerar sökbarheten på happymtb.org?

En stor grej med Utsidans forum är att man relativt enkelt kan hitta gamla relevanta trådar. Med en enda mastodonttråd skulle det lätt bli oöverskådligt tycker jag.

Klicka på lista nya inlägg, så får du det som på happymtb.

Det var ett bra tips, det är ju kul att kunna följa och deltaga i de mest aktiva trådarna.

Ang. sökbarhet, Att kunna söka på happy brukar inte vara ett problem men happy är mer av ett "realtids forum" och inte ett bibliotek. Mycket som skrivs är dags/tim färskt och helt ointressant senare medans annat är vettigt men kan vara svårt att sålla ut efter ett tag. Det mest läsvärda brukar däremot markeras som läsvärt och hamna i efterhand i en uppdelning liknande som finns här.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg