Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Oktoberbilder
- Trådstartare glenn o.c.
- Start datum
Fyra st bilder från en tur ut till Håkanskär, lyckades se både säl, mink och huggorm!
Senast ändrad:
Några bilder tagna med mobiltelefonen, från helgens paddling Räfsnäs-Håkanskär.
Även jag såg mink, som satt och kämpade med en fisk som skrovmål.
Vädret var kanon - solgass fre/lö, lite molningare och kyligare idag. Lagom vind, lite kraftigare idag på morgonen, men det mojnade framåt 10-tiden. Var uppe och justerade en tältlina inatt vid 1-tiden och överväldigades av en fullkomligt makalös stjärnhimmel...
/M.
Även jag såg mink, som satt och kämpade med en fisk som skrovmål.
Vädret var kanon - solgass fre/lö, lite molningare och kyligare idag. Lagom vind, lite kraftigare idag på morgonen, men det mojnade framåt 10-tiden. Var uppe och justerade en tältlina inatt vid 1-tiden och överväldigades av en fullkomligt makalös stjärnhimmel...
/M.
Bilagor
Spegel i oktober
Oktoberpaddling när den är som bäst, ytterskärgård,spegel och solsken! Lördagens fina väder byttes mot dimma idag på söndagen. /Jampa
Oktoberpaddling när den är som bäst, ytterskärgård,spegel och solsken! Lördagens fina väder byttes mot dimma idag på söndagen. /Jampa
Bilagor
det blev en "anita-sväng" från okkle ut till hävringe i lördags. det är ju jättebra att man tar det o-stadigaste man har när man ska ut på havet : ) men det va inte planerat. det va bara så sjuuuukt snyggt väder när vi kom ut, så då va ju valet lätt. dä va bar å åk. det är ju inte var dag som underlaget är så slätt å fint : )
säl å havsörn såg vi.
mackpaus vid kättingen i hamnen på hävringe. varför gå ur kajaken när man kan sitta kvar : )
tur man har hembyggd luftkuddesits : )
en väldigt fin dag.
säl å havsörn såg vi.
mackpaus vid kättingen i hamnen på hävringe. varför gå ur kajaken när man kan sitta kvar : )
tur man har hembyggd luftkuddesits : )
en väldigt fin dag.
Bilagor
Kul Thure vi var också ute i Lördags, Väldigt fin dag
Annars är hösten den bästa tiden för forspaddling. Bra med vatten och hyffsat varmt i luften. Enda bekymret är att kvällarna blir kortare så det gäller att sno sig på efter jobbet-
Jag har jobbat alldeles för mycket det här året. Både med tåg och kanoter. Det känns i kroppen för mycket tid vid datorn är nedbrytande.
Annars är hösten den bästa tiden för forspaddling. Bra med vatten och hyffsat varmt i luften. Enda bekymret är att kvällarna blir kortare så det gäller att sno sig på efter jobbet-
Jag har jobbat alldeles för mycket det här året. Både med tåg och kanoter. Det känns i kroppen för mycket tid vid datorn är nedbrytande.
Bilagor
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg