Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ogillar nya sökfunktionen
- Trådstartare perlowdin
- Start datum
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
Ex: Skriver jag Himalaya och söker så kommer en massa artiklar och inlägg upp som innehåller ordet H men inte en enda recension vilket kanske var vad jag sökte!
Urbota tungt...
(I Safari ligger fortframt texten i rutan Övriga alternativ nedanför vid "Svar på ämne" ej centrerat i rutan, ni har lyft det en 1/2 rad, utan direkt på nedre rutavgränsningen.)
Urbota tungt...
(I Safari ligger fortframt texten i rutan Övriga alternativ nedanför vid "Svar på ämne" ej centrerat i rutan, ni har lyft det en 1/2 rad, utan direkt på nedre rutavgränsningen.)
Ja!
skriver jag dagens reatips i "Sökrutan" kommer jag till blank sida!
skriver jag dagens reatips i "Sökrutan" kommer jag till blank sida!
talthoff
Forumvärd
Jag ställde en alternativfråga ....då kan man inte svara "Ja".
Det finns två sökfunktion på Utsidan
a) i Forumet "Sök"
b) "Sök på Utsidan.se" som ligger högst upp på alla sidor
Så jag prövar båda ...
a) ger mig http://www.utsidan.se/forum/search.php?searchid=6510 när jag söker på reatips
b) sök på Utsidan ger noll, eftersom den INTE söker i forumet. (Så har det alltid varit även på g:a satjen)
-Thomas
Det finns två sökfunktion på Utsidan
a) i Forumet "Sök"
b) "Sök på Utsidan.se" som ligger högst upp på alla sidor
Så jag prövar båda ...
a) ger mig http://www.utsidan.se/forum/search.php?searchid=6510 när jag söker på reatips
b) sök på Utsidan ger noll, eftersom den INTE söker i forumet. (Så har det alltid varit även på g:a satjen)
-Thomas
clindh
Forumvärd
Jag har lagt till en flik "Forum" på sidan man får upp när man använder "Sök på Utsidan", så man kan komma till forumets träffar därifrån också
För mer avancerad sökning i forumet rekommenderas "Sök" här ovan (i forumets verktygsrad)
Safari-buggar får vi ta och kika på, jag skall ta och ladda ner Windows-beta:n
Söker jag på Himalaya får jag bla ett antal produkter; på dessa kan du hitta recensioner
Det du säger "kravet på att skriva in bokstäver o nummer" förstår jag inte, förtydliga gärna
För mer avancerad sökning i forumet rekommenderas "Sök" här ovan (i forumets verktygsrad)
Safari-buggar får vi ta och kika på, jag skall ta och ladda ner Windows-beta:n
Söker jag på Himalaya får jag bla ett antal produkter; på dessa kan du hitta recensioner
Det du säger "kravet på att skriva in bokstäver o nummer" förstår jag inte, förtydliga gärna
Jag har lagt till en flik "Forum" på sidan man får upp när man
Antar att han menar "bildverifieringen", den förstår inte jag heller, och tycker inte om.
Mikael
Bildverifiering för att söka
Ja, det verkar så. Skriver man inte in de bokstäver/siffror som visas i bildverifieringen står det så här:
Dem följande felen uppstod i din sökning:
Det du skrev in för bildverifiering matchade inte det som visades.
Fast det gäller bara om man inte är inloggad. Är man inloggad medlem behövs tydligen ingen verifiering.
Menar du att man måste göra en "bildverifiering" för att söka ?
-Thomas
Ja, det verkar så. Skriver man inte in de bokstäver/siffror som visas i bildverifieringen står det så här:
Dem följande felen uppstod i din sökning:
Det du skrev in för bildverifiering matchade inte det som visades.
Fast det gäller bara om man inte är inloggad. Är man inloggad medlem behövs tydligen ingen verifiering.
Senast ändrad:
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg