Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Offseason?
- Trådstartare blasse w
- Start datum
Segla & Paddla
Jag tycker det verkar soma att minst 75% av alla långfärdsåkare paddlar kajak, och kanske 50% seglar.
Själv seglar jag Skärgårdskryssare, http://www.sk22.nu både kappsegling och semestersegling.
/Bo
Jag tycker det verkar soma att minst 75% av alla långfärdsåkare paddlar kajak, och kanske 50% seglar.
Själv seglar jag Skärgårdskryssare, http://www.sk22.nu både kappsegling och semestersegling.
/Bo
Cykling
Tyckte själv att det var dags att det kom något inlägg på denna sida, det har varit tyst rätt länge vid det här laget, och så hade någon tänkt samma tanke. ;-)
Off-season är det cykling som gäller, speciellt på våren-försommaren med Vätternrundan som det stora målet. Så här års är det lite mittemellansäsong, cyklingen känns inte lika kul längre och det är långt kvar till den första isen (även om den tenderar att vara på ÖIP).
Paddling kanske vore något, bra träning för överkroppen om inte annat.
Tyckte själv att det var dags att det kom något inlägg på denna sida, det har varit tyst rätt länge vid det här laget, och så hade någon tänkt samma tanke. ;-)
Off-season är det cykling som gäller, speciellt på våren-försommaren med Vätternrundan som det stora målet. Så här års är det lite mittemellansäsong, cyklingen känns inte lika kul längre och det är långt kvar till den första isen (även om den tenderar att vara på ÖIP).
Paddling kanske vore något, bra träning för överkroppen om inte annat.
Inlines ger bra träning
Denna sommar har jag börjat åka inlines lite mer kontinuerligt, och det känns som riktigt bra träning inför vintern. Om ni bor i Stockholm så prova att hänga med på onsdagsturerna med SSSKs hjulavdelning. De startar i Rålis kl 18.00 varje onsdag.
Denna sommar har jag börjat åka inlines lite mer kontinuerligt, och det känns som riktigt bra träning inför vintern. Om ni bor i Stockholm så prova att hänga med på onsdagsturerna med SSSKs hjulavdelning. De startar i Rålis kl 18.00 varje onsdag.
ledig
Måste man hålla på med något hela tiden? Jag brukar säga att på vintern åker jag långfärdsskridskor och på sommaren är jag ledig.blasse w; sa:Vad sysslar alla skridskoåkare med förutom att vänta på isens återtåg?
Vinkling av Valtonen
Lite kul vinkel på sakernas tillstånd; jag tror också att många skridskoåkare gör något istället för, och att det inte riktigt mäter sig med vinterns aktiviteter, men det tror jag har framkommit i många svar.Dessvärre medför väl det att du inte riktigt platsar på de tunna isarna, eller skippar du mat och dryck också?
Lite kul vinkel på sakernas tillstånd; jag tror också att många skridskoåkare gör något istället för, och att det inte riktigt mäter sig med vinterns aktiviteter, men det tror jag har framkommit i många svar.Dessvärre medför väl det att du inte riktigt platsar på de tunna isarna, eller skippar du mat och dryck också?
Re: Vinkling av Valtonen
Äh, är det så noga med vikten? En stark vilja och likaledes stark tro kan bära långt... (Med tro menar jag alltså tron på att isen skall hålla.)lowe; sa:Dessvärre medför väl det att du inte riktigt platsar på de tunna isarna, eller skippar du mat och dryck också?
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg