Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Övervintringen?
- Trådstartare fraewu
- Start datum
Inge paddlingen denna vinter. Isen satte stopp för det i Uppsala till skillnad från förra vintern.
Detta år har jag paddlat sedan Långfredagen, ca 2 ggr i veckan. Nu börjar det bli riktigt skönt.
Detta år har jag paddlat sedan Långfredagen, ca 2 ggr i veckan. Nu börjar det bli riktigt skönt.
Jag har paddlat en gång i veckan och avslutat varje paddling med c:a 300 meter ryggsim och ryggen är fortfarande smärtfri trots mer belastning i vinter än tidigare. Värktabletterna står orörda i skåpet så paddling och simning var modellen och dom 6 mil jag har till havet och öppet vatten är inte ett dugg betungande.
(Jag tom. snorklade i julhelgen bara-för-att.)
Jag har paddlat en gång i veckan och avslutat varje paddling med c:a 300 meter ryggsim och ryggen är fortfarande smärtfri trots mer belastning i vinter än tidigare. Värktabletterna står orörda i skåpet så paddling och simning var modellen och dom 6 mil jag har till havet och öppet vatten är inte ett dugg betungande.
Erkänn att du skriver det där om mer belastning och mindre smärta för att få mig att bli um, irriterad . Själv tillbringade jag vintern inte vinterpaddlande som jag hade tänkt, utan i ryggrehab efter intrikat ryggkirurgi. Jag börjar bli jävligt less på ryggproblem nu. Hursomhelst, nu ska jag åka till Vancouver. Jag ska paddla hela hamnen och kustlinjen och...
Nej då, jag försökte inte alls få dig tirriterad. Min rygg skulle aldrig klarat vedhuggning eller vedbärning utan att rasa ihop om jag inte paddlat, nu knorrar den inte ett dugg faktiskt om jag inte bär mig väldigt dumt åt och lyfter tunga grejer.Erkänn att du skriver det där om mer belastning och mindre smärta för att få mig att bli um, irriterad .
Ha, åka till Vancouver, det kommer både att regna dygnet runt och storma konstant så lycka till!
*inte ett dugg avis,,,,nej*
Nej då, jag försökte inte alls få dig tirriterad. Min rygg skulle aldrig klarat vedhuggning eller vedbärning utan att rasa ihop om jag inte paddlat, nu knorrar den inte ett dugg faktiskt om jag inte bär mig väldigt dumt åt och lyfter tunga grejer.
Ha, åka till Vancouver, det kommer både att regna dygnet runt och storma konstant så lycka till!
*inte ett dugg avis,,,,nej*
jag ska erkänna att min blir värre om jag inte tränar minst två gånger i veckan, när tillåten vill säga men det är jag ju för det mesta.
Det är rätt bra väder i Vancouver, för att vara Vancouver. För att göra dig mer avis kan jag säga att jag ska åka till Boston först och paddla några dagar här och där. Tänker utgå från ett ställe i Newton, Mass. Ja, det står dig fritt att hata mig nu
I Boston är det sådär 20 grader varmt, rätt soligt. Och jo, we're out of here i nästa vecka
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg