Nytt nummer av magasin Paddla

Nu har det tredje numret av det nya digitala magasinet Paddla kommit ut, vilket tidigare har diskuterats här på forumet.

Det finns bl.a. en ganska lång artikel om stipendiaten av Årets äventyr Sören Kjellkvist som paddlade norska kusten i somras. Han har nog smugit förbi ganska obemärkt på den här delen av forumet, men i expeditionsforumet har hans äventyr diskuterats vilt...

Borde inte jag få ett mail då?
Eller jag måste själv hålla reda på när det kommer nytt nummer?

/Patrik, som hoppas på push-funktion

Paddla nummer 3 verkar finnas att köpa digitalt men den har inte kommit till prenumeranterna...
I vanliga fall har man ofta förmån att få tidningen tidigare via prenumeration men här är det tvärtom.

Svårt att

förstå hur man skall hitta länken för att kunna läsa tidningen sedan jag betalt men det gick. Kanske kan du också hitta länken om du surfar runt lite. Försökte när första numret kom prenumrera på 3 nummer vilket inte fungerade. Nu gick det men 2:a numret kom jag inte åt. Måste man köpa det som lösnummer?

Finns ett amerikanskt E-magasin thepaddler ezine också som är ambitiöst och gratis.

Thure

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg