• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Nytt år Nya Inlägg!

Så var 2007 till ända!

Låt oss hoppas 2008 blir ett bättre år vad gäller intressanta inlägg på utsidans forum. Jag tycker personligen kvaliten har sjunkit de senaste åren. Vem kan svara på vilken cykel, kajak, ryggsäck, flugspö, kök eller vandringsled som är bäst?! Om något varit absolut bäst hade vi då behövt de andra artiklarna? Och mera humor! Det finns för många snubbar och snubbor som klär sig som Fjällrävar med en gamal Alaska på ryggen, för att inte snacka om ju tyngre desto bättre och på fötterna ska det vara gummistövla a la Sakek. Å GPS, en pryl som tar mera tid innan o efter än under själva turen. Nä, låt gubbgruppen uppstå om den ens fanns, men i ärlighetens namn. Var det NÅGON här som förstod vad jag menade med det inlägget??? Nä! Trodde inte det.


Gått nytt på er alla, Stifflern
 
Så var 2007 till ända!

Låt oss hoppas 2008 blir ett bättre år vad gäller intressanta inlägg på utsidans forum. Jag tycker personligen kvaliten har sjunkit de senaste åren. Vem kan svara på vilken cykel, kajak, ryggsäck, flugspö, kök eller vandringsled som är bäst?! Om något varit absolut bäst hade vi då behövt de andra artiklarna? Och mera humor! Det finns för många snubbar och snubbor som klär sig som Fjällrävar med en gamal Alaska på ryggen, för att inte snacka om ju tyngre desto bättre och på fötterna ska det vara gummistövla a la Sakek. Å GPS, en pryl som tar mera tid innan o efter än under själva turen. Nä, låt gubbgruppen uppstå om den ens fanns, men i ärlighetens namn. Var det NÅGON här som förstod vad jag menade med det inlägget??? Nä! Trodde inte det.


Gått nytt på er alla, Stifflern

Skulle ha varit mycket enklare om alla hade tyckt samma sak och sedan kunde man stänga ner forumet...

Gott Nytt År!!!

/Stellan
 
Nåväl, det har då iaf börjat lovande. Alltid är det någon som blir provocerad och då är debatterna igång :)

Mvh /Joel