• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nyinflyttad...

...till Motala och söker aktiviteter att fylla min fritid med. Samt likasinnande att aktivera mig med. Tycker om att vandra, rida, cykelturer, vill gärna klättra osv. Tänkte ta tag i friluftsfrämjandet å se vad de har att erbjuda.. Någe annat tips?

/Petra

Frilufsare.

Hej! Vad trevligt att det finns fler i Motala med mina intressen. Försöker hålla igång klättringen inne på Hangaren i Linköping. Väntar annars på utomhussäsongen. Tänkte i år också satsa lite mer på MTB. Är annars intresserad av lite allt möjligt när det gäller uteliv och äventyr. Kunde vara kul att hitta på något tillsammans. Varför inte maila mig på mo9jan@spray.se ? MVH Johan

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg