Hej!
Jag spontanköpte ett Breheimen 3 idag. Verkade prisvärt på rean.
Får erkänna att jag aldrig tältat som vuxen, men tänkte testa med frugan under helghikar i mellansverige. Har läst en del på forum om tältet och sett en finne på youtube sätta upp det 😎.
Vad särpräglar detta tält jämfört med andra?
Någon klagade på tältrören, är det extremt fragila budgetrör?
Någon annan tyckte till om färgen. Behöver man tvätta av ljusa tält ofta för att de inte ska få en dassig färg?
Vore bara som komplett nybörjare intressant att veta så mkt som möjligt om tältet.
Är det ovanligt lätt/svårt att resa, är materialet ok, är det något speciellt man bör tänka på?
Flummig fråga, men har ingen lägereldskompis att fråga ☺️.
Jag spontanköpte ett Breheimen 3 idag. Verkade prisvärt på rean.
Breheimen 3, tält - Vandringstält - Breheimen 3, tält | XXL
Läs mer om Breheimen 3, tält. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köp
www.xxl.se
Får erkänna att jag aldrig tältat som vuxen, men tänkte testa med frugan under helghikar i mellansverige. Har läst en del på forum om tältet och sett en finne på youtube sätta upp det 😎.
Vad särpräglar detta tält jämfört med andra?
Någon klagade på tältrören, är det extremt fragila budgetrör?
Någon annan tyckte till om färgen. Behöver man tvätta av ljusa tält ofta för att de inte ska få en dassig färg?
Vore bara som komplett nybörjare intressant att veta så mkt som möjligt om tältet.
Är det ovanligt lätt/svårt att resa, är materialet ok, är det något speciellt man bör tänka på?
Flummig fråga, men har ingen lägereldskompis att fråga ☺️.
Senast ändrad: