Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nybörjardjur
- Trådstartare Nyman
- Start datum
har han gått och lagt sig så har han gått och lagt sig...
Säger jag bjärv så menar jag bjärv. Självklart syftar jag på blandningen mellan bäver och järv. MYCKET sällsynt och mycket skygg...
- Passa dig, annars kommer BJÄRVEN och tar dig!
Eller så var det så att hela saken var ett försök att hålla en lättsam ton för en gång skull. Vad vet jag, författaren innan mig kanske var seriös med grissafarin?
God smygning!
Säger jag bjärv så menar jag bjärv. Självklart syftar jag på blandningen mellan bäver och järv. MYCKET sällsynt och mycket skygg...
- Passa dig, annars kommer BJÄRVEN och tar dig!
Eller så var det så att hela saken var ett försök att hålla en lättsam ton för en gång skull. Vad vet jag, författaren innan mig kanske var seriös med grissafarin?
God smygning!
Gris=Vildsvin?
Jag antar att det är vildsvin som åsyftas! Roliga djur att smyga på är att spåra ett räv eller grävling gryt, naturligtvis helst när dom har ungar sedan är det bara att invänta djuren..... Detta är också väldigt lärorikt för blivande jägare eftersom det gäller att sätta sig rätt i vind och vara knäpptyst. Vildsvins smyg kan bli lite väl mycket "extremsport" om dom har ungar!
Jag antar att det är vildsvin som åsyftas! Roliga djur att smyga på är att spåra ett räv eller grävling gryt, naturligtvis helst när dom har ungar sedan är det bara att invänta djuren..... Detta är också väldigt lärorikt för blivande jägare eftersom det gäller att sätta sig rätt i vind och vara knäpptyst. Vildsvins smyg kan bli lite väl mycket "extremsport" om dom har ungar!
Re: har han gått och lagt sig så har han gått och lagt sig...
Nej, nej, nej! BJÖRN och järv ska det vara! Den är nästan lika sällsynt som sydslutningsbjörnar och elefantmygg!!!
Buda; sa:Säger jag bjärv så menar jag bjärv. Självklart syftar jag på blandningen mellan bäver och järv. MYCKET sällsynt och mycket skygg...
Nej, nej, nej! BJÖRN och järv ska det vara! Den är nästan lika sällsynt som sydslutningsbjörnar och elefantmygg!!!
Se vad du hittar i spårsnö
Sedan vet du ju vad du har chansen att komma nära!
Men visst kan man ha skoj med vanliga älgar och rådjur också. Se hur nära du kan komma utan att skrämma iväg dem. I dagsljus kan du testa knepet att krypa på alla fyra. Känner de inte doften känner de igen människor på att de går på två ben och oftast har ljusa ansikten och händer.
Sedan vet du ju vad du har chansen att komma nära!
Men visst kan man ha skoj med vanliga älgar och rådjur också. Se hur nära du kan komma utan att skrämma iväg dem. I dagsljus kan du testa knepet att krypa på alla fyra. Känner de inte doften känner de igen människor på att de går på två ben och oftast har ljusa ansikten och händer.
Bjävrar = Bäver, jävla
Nån som har hört Clownen Luktar Bensin på P3 med Expedition Bäver? Jag skrattade så jag ramlade av stolen när jag hörde det första gången
http://www.sr.se/p3/clownen/lyssna_bo.htm
Nån som har hört Clownen Luktar Bensin på P3 med Expedition Bäver? Jag skrattade så jag ramlade av stolen när jag hörde det första gången
http://www.sr.se/p3/clownen/lyssna_bo.htm
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg