• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nyårsfirande i tält?

Hej,
jag är trött på magnifika middagar och dyra klänningar på nyårsafton.
Någon som vill haka på en back to basics nyårsfest, har inga planer mer än att jag vill ut i naturen omkring Stockholmstrakten, Sörmlandsleden kanske?, med stormkök och tält och en flaska skumpa.
Nya vänner är varmt välkomna att haka på en nyårsafton ingen lär glömma ( förhoppningsvis med positiva känslor :)

//Nenne

Det vore ju kanon =) Jag är ledig 28/12-1/1. Instämmer med föreg. inlägg...konkreta planer? vad sägs om en deadline för deltagande 27/12?

Jag blir tyvärr kvar i Luleå då jag inte hörde mer. Kan dock vara på för helgäventyr/vandring kring Sthlm framöver. Bor i Solna men har bil.

Hade varit skitkul, men jag tror att frugan skulle ha vissa synpunkter... Så det blir nog ett rätt traditionellt nyårsfirande även denna gång...

Hej Nenne.

Jag gör gärna något annorlunda i Nyår.
Skumpa i tält på Nyårsafton är ju helt rätt :)
Hör gärna av dig om vill ha sällskap.

/ Magnus

:)
jag har liksom glömt bort er... förlåt...
nyårsnatten ägnades åt att försöka få iväg såna där thailändska rislampor (slutade med ett mindre bål istället, hur får man upp skiten?) och utdelning av kaffe o mackor till hemlösa.
så jag slapp parmiddagsträsket åtminstone.

men, när vi ändå är i farten att hitta på ovanligheter, om jag lovar att vara mer aktiv på forumet, kan vi tänka oss att hitta på nåt någon annan dag/kväll/dygn?
sådär halvspontant och opretto, kaffe o skitsnack i ett vindskydd typ?

vad sägs om att jag bestämmer datum, nån annan hittar på plats, företrädesvis i stockholmsområdet... eller syfte... eller aktivitet...?

för i sånafall bestämmer jag nästa helg, 26/1, vi samlas kl 16.
vart och varför?

/nenne

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
maka Kvalitets skillnad tält? Träffar 1

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg