Hej! Funderar som bäst på vad man ska göra på nyår. Det traditionella hos någon kompis med mat och bubbel eller varför inte något helt annat? Då jag under flera år sneglat på STF:s nyårsfirande i Helags kanske det är dags att göra slag i saken. Som tidigare år passar det inte riktigt in på övriga bekantskapskretsen. Varför man helt enkelt får åka själv. Där komemr detta förum in i bilden. Är det helt enkelt så att det är här några som ska åka? Eller kanske några som vill dela med sig av tidigare erfarenheter?
Jag är en 34-årig (väldigt snart 35) östgöte som troligtvis kommer att ha med utrsutning för topptur, slalom. Passar jag in? Eller det beror ju givitvis helt på mig själv. Vad jag menar är att det vore intressant att veta vad det tidigare år har varit för typ av människor. Ålders- könsfördelning
God Jul
Johan
Jag är en 34-årig (väldigt snart 35) östgöte som troligtvis kommer att ha med utrsutning för topptur, slalom. Passar jag in? Eller det beror ju givitvis helt på mig själv. Vad jag menar är att det vore intressant att veta vad det tidigare år har varit för typ av människor. Ålders- könsfördelning
God Jul
Johan