• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Nya Solglasögon

Har alltid kört på klassiska solglasögon. Använde länge RB wayfarers, sen började alla jäkla hipsters och emokids använda dem, fick ta min tillflykt till RB clubmasters, ve och fasa även dessa har anammats i fulklonade varianter. Jaha, stackars gro vill inte se ut som en hipster, så vad gör man?

Letar nya så klart! Alltså, jag vill ha ett par klassiska stilrena solglasögon. Behöver nya uppslag! Inga förslag på aviotorkloner, det är så jäkla gjort!

Har kollat lite på Persol 649. Snygga, något dyra men det är det värt.
 
Que, måste man vara unik till alla pris? Vad hände med bra (glas och material), sköna och de du själv tycker är snygga? Frågan passar nog bättre på manolo.se eller liknande modeoffersiter :)
 
Jag måste - såklart - tipsa om de här.

8625-50-6128.jpg

Silhoutette Titan Minimal jada jada

9 gram, kostar skjortan, byxorna och ullunderstället.

Känns inte Persol 649 också Södermalmshipster, förresten?
 
Senast ändrad: