Nya sandaler...

Ett känt märke kommer under våren att släppa en serie sandaler i GorTex. Detta för att alla lättvandrare ska kunna ha ett alternativ i GorTex att välja på som vi tungpackare redan har i form av rediga kängor. Senare under försommaren kommer de också att släppa sina första lättviktsvadare i Nosrsk brynjemodell samt handdukar i nopren som inte ska blir lika blöta som vanliga i bomull.

Senast ändrad:
hur funkar det ?

Undrar lite vad vitsen är med GoreTex på sandaler som ju normalt väl ändå har rätt många håligheter ?
Sen vet jag faktiskt inte vad "lättviktsvadare" , eller "Norsk brynjemodell" är ,
men skulle gärna vilja veta lite mer....

Undrar lite vad vitsen är med GoreTex på sandaler som ju normalt väl ändå har rätt många håligheter ?
Sen vet jag faktiskt inte vad "lättviktsvadare" , eller "Norsk brynjemodell" är ,
men skulle gärna vilja veta lite mer....

Brynjevadare är av samma tanke som en under tröja av brynjemodell, man har lättat vadarna genom att ta bort endel material... alla produkterna ska visst börs säljas redan idag...

Nmnvf-n

Jag tycker att man med omedelbar verkan skall återinföra möjligheten att utan tidsbegränsning kunna redigera sina inlägg,
Och (viktigt!) dessutom kräver jag att man med lika omedelbar verkan inför en ny möjlighet att även kunna redigera sina inlägg när de använts som citat av andra i deras inlägg.
I vissa fall, bl a ett jag väl känner till, kan "redigera" med fördel även utbytas mot "radera"....

Akta er ni bara.....:cool:

Senast ändrad:

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg