Nya kanotguiden

www.kanotguiden.se

Någon som får grepp om nya kanotguiden?

Jag blir inte klok på gränssnittet, det står att det ska vara ett paddlarnas community, otroligt bra idé som komplement till gamla kanotguiden, men... jag lyckas inte hitta forumet.

Vore nog bättre med ett enkelt php-forum av klassiskt snitt istället för de nära nog kafkaiska lösningarna man valt.

Vad har du för grejor hemma och för filter i dem?

På mitt bord fungerar det kanon, kör firefox under OS 10.4.
Kanske skall du modernisera eller uppgradera din dator.....

Han har nog inte tekniska problem!

Om man går in på rubriken KANOTGUIDEN http://www.kanot.com/kanotguiden___2.aspx så kan man ju där finna besökarnas egna leder, och där finns också alla leder inlagda från gamla siten.

Jag hittade funktionen med leder som endel besökare lagt in, men sökte efter någon typ av forum ungefär som detta och även en mer översiktlig sammanställning av leder/paddlingar ungefär som på www.opencanoe.se som jag tycker är ett utmärkt forum, enkelt, välstrukturerat och lättöverskådligt.

Det verkar inte finnas något community (av samma typ som opencanoe.se eller som här på utsidan) på nya kanotguiden.se, jag lyckas iallafall bara hitta funktionen för att lägga in/ söka inlagda leder.

Jag tror ett community skulle generera väsentligt mycket mer trafik på kanotguiden.se,
så där har kanotförbundet helt klart stor utvecklingspotential för siten (och pengar att tjäna?)

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
gullegubben Kanotguiden-Hur tillförlitlig?! Paddling allmänt 2

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg