Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
nya inlägg sen senaste besöket
- Trådstartare niking
- Start datum
En funktion som jag tidigare önskat är en förfining av "Nya inlägg". Funktionen finns bl.a. i följande forum: www.varmepumpsforum.com/
När man klickat på "Nya inlägg" och fått upp listan på trådar med nya inlägg så finns det vid trådens rubrik en ikon"NYTT". Klickar man på den så kommer man direkt till det första inlägget som tillkommit sedan jag senast var inne och läste i tråden.
Det är en funktion som jag tycker är suverän, fr.a. när man läser långa långa trådar och kanske varit borta från forumet några dagar.
/ Bertil
När man klickat på "Nya inlägg" och fått upp listan på trådar med nya inlägg så finns det vid trådens rubrik en ikon"NYTT". Klickar man på den så kommer man direkt till det första inlägget som tillkommit sedan jag senast var inne och läste i tråden.
Det är en funktion som jag tycker är suverän, fr.a. när man läser långa långa trådar och kanske varit borta från forumet några dagar.
/ Bertil
Ett intressant komplement men...
... jag hade gärna sett att den gamla varianten också hade varit kvar, där man direkt såg vilka forum som har nya inlägg. Då kunde man lätt kolla om det fanns nya inlägg i de forum som råkar intressera just mig (vilket är långt från alla forum som gör).
Alltså återinför den gamla ordningen, men ha gärna fliken "Nya inlägg" kvar!
/Niklas
Om du tittar c:a 5 cm upp på skärmen, i forummenyn så ser du ett alternativ som heter "Nya inlägg"
-Thomas
... jag hade gärna sett att den gamla varianten också hade varit kvar, där man direkt såg vilka forum som har nya inlägg. Då kunde man lätt kolla om det fanns nya inlägg i de forum som råkar intressera just mig (vilket är långt från alla forum som gör).
Alltså återinför den gamla ordningen, men ha gärna fliken "Nya inlägg" kvar!
/Niklas
Om du tittar c:a 5 cm upp på skärmen, i forummenyn så ser du ett alternativ som heter "Nya inlägg"
-Thomas
Jag ser två möjligheter "Sök nya inlägg" och "Lista nya inlägg" men inte den du beskriver. Och jag förstår inte skillnaden med att lista eller söka nya....
Tittar jag nu på Sök nya inlägg får jag upp endast 7 st och det äldsta är bara en timme gammalt. Tar jag Lista nya inlägg istället får jag upp en gedigen lista på 50 inlägg. Men hur gör jag om jag vill lista nästa 50? Enda möjligheten jag ser är att öka listan till 100 inlägg iställe för 50, men det verkar ju himla opraktiskt sätt att bläddra sig fram bland inläggen...
/Kalle
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg