Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ny ullätt dagpack.
- Trådstartare grodanbolle
- Start datum
Den där verkar ju underbar. Själv hade jag en sån här rackare när jag var uppe på keb i sommras. http://www.getout.se/item.asp?katid=882&item=7617
Men den vägde mer, var säkerligen betydligt obekvämare och dessutom rymde den inte lika mycket. Dessutom kan man ha den där i nyckelknippan! Det är coolt
köpbegär är just nu STORT
Men den vägde mer, var säkerligen betydligt obekvämare och dessutom rymde den inte lika mycket. Dessutom kan man ha den där i nyckelknippan! Det är coolt
köpbegär är just nu STORT
Jag köpte den förra veckan och har den i "vanliga väskan" som nöd-säck om jag ska handla lite mat etc på vägen hem, den är rätt schysst måste jag säga!
Oanat smala remmar etc, den är verkligen minimalistisk. Man blir nästan lite fnissig vad små snörlås och spännen är.
Kommer att bli perfekt som toppsäck på fjället.
Verkar ju vara starkt material ändå, ser i reklamen att shopping-bagen i samma serie verkar hålla för att lyfta en normal 75-kilos-gubbe.
Nackdelen med väldigt slimmade och lätta säckar utan bärsystem är ju såklart att man lätt råkar packa dem så att de blir bulliga mot ryggen, men så länge de inte är så tungt lastade är det ju OK.
Oanat smala remmar etc, den är verkligen minimalistisk. Man blir nästan lite fnissig vad små snörlås och spännen är.
Kommer att bli perfekt som toppsäck på fjället.
Verkar ju vara starkt material ändå, ser i reklamen att shopping-bagen i samma serie verkar hålla för att lyfta en normal 75-kilos-gubbe.
Nackdelen med väldigt slimmade och lätta säckar utan bärsystem är ju såklart att man lätt råkar packa dem så att de blir bulliga mot ryggen, men så länge de inte är så tungt lastade är det ju OK.
Dessutom kan man ha den där i nyckelknippan! Det är coolt
Mjaaa. Hur stor vill du att din nyckelknippa ska bli? Tror dessvärre att produktbilden med nyckelknippan är på shoppingkassen, inte ryggsäcken.
Det blir en liten hård blobb på 9x6x4 cm hoppackad, inget jag skulle vilja ha normalt i jackfickan med nycklarna.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg