Ny snabb multisportkajak

För er som går i tankar på att köpa en multisportkajak så verkar Reval Extreme komma upp som en het kandidat kolla in http://www.revalkayaks.se massor av fina placeringar i senaste tidens långlopp. Det är klart att det beror på vem som sitter i kajaken, men utan ett snabbt skrov så har man inte en chans... Själv har jag paddlat Reval Expedition (svärfars) under sommaren och är helnöjd!

Den markandsförs som havskajak och inte som multisportkajak. Den är nog inte för rolig att paddla fors och på platten finns det bättre kajaker för en multisportare. Vem vill bära 25 kg kajak när man kan bära 8-15 kg?
Får du betalt för att skriva reklaminlägg?

Varför köpa en Multisport kajak som fungerar bäst på slät vatten, när faktiskt de flesta Multisport loppen med kajak avgörs i havsmiljö. Det ryktas föresten om att Reval Extremen kommer i en R version också – i kolfiber!
Den enda multisport tävling i Europa med forspaddling i kajak jag känner till är Åre Extreme Challenge, där har jag aldrig hört att de som sitter i havslådor har problem, snarare tvärt om.

Kanske väldens bästa kajak på allt möjligt!

Man kan kanske fundera på om det är lämpligt att rekommendera informationen på http://www.utsidan.se/om_utsidan/regler.htm?section=diskussionsforum.

Jag (notera!) anklagar inte; men visst tusan blir jag misstänktsam. Och jag har jättesvårt att tro att det gynnar Reval att sprida misstänksamhet.

Vänliga hälsningar från Patric,
som nu har slutat att vara sugen på att hänga med på ett visst kajaklopp på västkusten om ett par helgen. (Tack Martin, nu kan jag klättra den helgen istället.)

----------Klippt från länken ovan:-----------------

Regler för Utsidan
Som användare av Utsidan, utsidan.se, måste du beakta dessa regler:

Du måste agera som privatperson
Den som skriver inlägg, recensioner, tips mm skall agera som privatperson och aldrig i kommersiellt syfte om inte annat avtalats.

Kommersiella inlägg är inte tillåtna
Det är inte tillåtet med reklam eller värvningar i forum eller på andra platser utan att först ha fått redaktionens uttryckliga godkännande för detta. ... Vidare är det inte tillåtet med inlägg där den som postat inlägget, eller närstående, kan tänkas ha någonsomhelst ekonomisk vinning av budskapet, nu eller i framtiden. Upprepade rekommendationer av produkter/tjänst från samma / olika medlemmar kommer att ses som kommersiella även om ingen tydlig koppling finns. Det är alltid redaktionen som har sista ordet i dessa diskussioner.

Skulle du som företagare vilja komma i kontakt med våra medlemmar är du välkommen att annonsera eller arrangera annan marknadsföringsaktivitet tillsammans med oss. Hör av dig till redaktionen så kan vi säkert diskutera fram en bra lösning.

...

Liknande trådar

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg