Min befintliga mobilväska på styret hat fått haveri på blixtlåset och det är dax för en ny, Den jag har är denna:
Den har hållit i ett par år och jag har varit halvnöjd. Genompekfunktionen har funkat ganska bra. Dock har det bildats kondens innaför pekfönsret då cykel stått ute i regn och helt tät är den nog inte. Fastsättningen med 3*kardborre har varit ok.
Jag förvarar ytterst sällan mer prylar än själva mobilen i facket så litet behov av extra förvaring.
Vill ha en tät så jag kan ha mobilen där även i regnväder. Bra fäste så det sitter fast. Ska klara en normalstor mobil omkring 6" skärm.
Några tips på vad som blir min nya mobilväska på styret?
/Patrik
Linocell Cykelväska med telefonficka - Mobilhållare
Cykelväska för att ha mobilen på styret. Fästs enkelt med kardborreband och mobilens skärm går att använda genom fönstret. Kan läsa av fingeravtryck genom plasten och använda mobilen utan att behöva ta ur den ur väskan. Vattentålig design med två fack, ett
www.kjell.com
Den har hållit i ett par år och jag har varit halvnöjd. Genompekfunktionen har funkat ganska bra. Dock har det bildats kondens innaför pekfönsret då cykel stått ute i regn och helt tät är den nog inte. Fastsättningen med 3*kardborre har varit ok.
Jag förvarar ytterst sällan mer prylar än själva mobilen i facket så litet behov av extra förvaring.
Vill ha en tät så jag kan ha mobilen där även i regnväder. Bra fäste så det sitter fast. Ska klara en normalstor mobil omkring 6" skärm.
Några tips på vad som blir min nya mobilväska på styret?
/Patrik