Ny Klätterfilm klar

Äntligen! Efter tre års filmande så har jag skickat iväg skivan på pressning.
Den har fått titeln "Slap It! Grab It! Pull It Down!" efter en T-shirt som jag såg i staterna på 90-talet.
Kolla in trailern på
http://www.kilander.nu
 
Ber om ursäkt

Ber om ursäkt. Jag såg att Fredrik Schlyter informerade om sin förare så jag antog att det var okej. Jag hoppas någon moderator av forumet tar bort denna tråd. Skall det vara reklamfritt så skall det!
 
En del av den "reklam" som förekommer är man ju faktiskt intresserad av. Vore det inte en idé att skapa en ny avdelning där man kan posta om man gjort en ny film, har rea, anordnar en tävling/träff mm? så kan man undvika att gå in i den avdelningen om man inte vill ha kommersiell information.
 
rockåtta; sa:
En del av den "reklam" som förekommer är man ju faktiskt intresserad av. Vore det inte en idé att skapa en ny avdelning där man kan posta om man gjort en ny film, har rea, anordnar en tävling/träff mm? så kan man undvika att gå in i den avdelningen om man inte vill ha kommersiell information.

Det är ju en lysande idé. Jag tycker också att det vore synd att missa en massa bra information om sådant man är intresserad av.
 
Alternativt kan man ju kolla med utsidan-folket innan. Nya klätterfilmer och förare är ju definitivt värda en nyhetsnotis också, inte bara ett foruminlägg.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
axel_broman Vilken klätterfilm? Klättring allmänt 12

Liknande trådar