• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Ny hemsida som jobbar för miljön

Hej! Vet inte om detta räknas som reklam men jag skulle gärna vilja ha lite kritik angående min nya hemsida utanpengar.se som arbetar för en ökad återanvändning av gamla saker. Dels så behöver jag många annonsörer så att det ser bra ut nu när tidningar ska skriva om den och dels så vill jag ha kritik på innehållet och upplägget! Eftersom jag arbetar för miljön och ideelt (alltså borde det inte räknas som reklam) så tänkte jag att det passar in här..

Tack på förhand

trevligt initiativ.. men jag förstår inte riktigt, vem hämtar sakerna, vart lagras dom och hur finansieras detta.. eller är det en ren förmedlingssite?

Jag brukar skänka till frälsis men de finns väl inte överallt och de tar dessutom inte mot allt.

Du borde ha lite mera info på förstasidan om hur det fungerar.

Superinitiativ! (fan de va svårt att stava..) Men instämmer det kunde vara en liten ruta eller info på framsidan som kort förklarar vad det går ut på.

Hemma på vår gård har vi faktiskt en ge-bort-hörna där man ställer sånt man inte vill ha längre. En hel del av min köksutrustning kommer därifrån och jag har nog blivit av med en del prylar också.

Umm, det har ni nog rätt i.. Har fått många bra tips i dagarna och har nu arbete upp över öronen med intervjuer, radio och liknande.. Dock så går det att läsa lite grand om vad det går ut på under "Varför GE bort?" för tillfället men det kommer att förbättras senare..

Tack för alla positiva kommentarer!

Lycka till!

Jag tror dock det blir tufft att nå över tröskeln för att få ruljans. Folk är lata nuförtiden.

Mycker bra idé annars.

Dock så går det att läsa lite grand om vad det går ut på under "Varför GE bort?" för tillfället men det kommer att förbättras senare..
!

jo, det hittade jag vid första försöket, det står egentligen ingenting där.. människor som är medvetna och kan tänka sig att använda den här typen av tjänst är nog intresserade i ganska exakt hur det fungerar, er information skapar mer frågor än den ger svar. konceptet borde vara bättre genomarbetet innan man börjar marknadsföra tjänsten oavsett om den drivs i vinstsyfte eller inte. personligen skulle jag inte använda er tjänst som den presenteras idag, jag får ett förvirrat och oseriöst intryck..

Jag tycker att det ser bra ut. Om man ser nåt man vill ha finns det ju kontaktuppgifter till den som lagt in annonsen.

Hur får du veta att prylen redan getts bort och annonsen inte är aktuell?

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg