• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Nu säljer jag all min utrustning

avslutad210712

Gäst
Återkommer med listan när Google fixat ultralight-extreme-hiking på liiiite fler ställen än Kungsleden :)
 
Tydligen har det varit blandade åsikter om detta. För min del har jag slängt alla bilder och formaterat minneskorten. Filmen från Islandsresan har min far slarvat bort. Anledningen till att jag slängt allt var bland annat det faktum att alla bilder finns på nätet, tagna av någon annan.
 
Halaj!

Tekniska framsteg i all ära, men har ni inte hört att det allra senaste är actual reality!

Här finns många fördelar: Batterierna tar aldrig slut.
Allting är i 3-D, och med en upplösning som ligger i nivå med synligt ljus våglängd.
Inga sensorer, gyron eller triax-accelerometrar behövs för att man skall uppfatta och känna stimuli från yttre entiteter.

//T