Har aldrig sett någon annat än på bilden i länken. Om vi lämnar självklarheter som andning, enkel att komma i och ur, vattentät etc. därhän så tycker jag det jag de synpunkter man kan ha på den ur ren paddelsynpunkt och bara efter att ha sett bilden är:
Krage/huva. När man paddlar i torris är det ofta kallt, blåsigt och blött. En hög varm krage tycker jag är ett måste. Om man sen vill ha huva eller inte är ju en smaksak men jag gillar att ha en huva som går att rulla ihop
Kapelltätning. Ett till måste när man lägger så mycket pengar som man gör på en torris är ju dubbelmidja. Syftet med dräkten är ju att hålla ute vatten och när det stänker, regnar är blött så får man oundvikligen en hel del vatten ner i brunnen som sen ligger och skvalpar utan dubbelmidjan.
Förstärkningar. När du paddlar sitter du på rumpan. Som du gnider fram och tillbaka på sätet, rygglutet gnuggar mot ryggstöd/band. Tycker ju det ska finna corduraförstärkningar eller motsvarande på rumpan och en bit upp på en paddeldräkt.
/Rickard