Minns ni Jens som SVT sände förra vintern? Han var själv ute i vintern och åkte skidor (ibland hade han en hund med sig) och besökte bl a Sylarna i 3 månader. Nu visar SVT ett nytt äventyr då åker han med hundspan från Finland till Norge och åker igenom Kungsleden på vintern. Sök pä svtplay "Jens i vildmarken". Såg alla avsnitt nu på kvällen. Rekommenderas.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Norska äventyraren Jens
- Trådstartare Chrille74
- Start datum
Tack för det tipset!!På NRK finns även hans tur vid Grate Slave Lake i Kanada att streama.
Riktigt bra program!Tack för det tipset!!
Kan inte se avsnitt 4 då det är låst till Norge. Mailade nrk för det är lite skumt att de andra går att se..
Jag ville också titta på episod 4 idag, men misslyckades pga låsningen. Men alla de andra funkade. Lite konstigt det.Riktigt bra program!
Kan inte se avsnitt 4 då det är låst till Norge. Mailade nrk för det är lite skumt att de andra går att se..
Började titta på avsnitt 4 i förrgår och såg resten idag på morgonen. Tittade också några minuter igår, inga problem.
/LasseÅ
/LasseÅ
Konstigt.Började titta på avsnitt 4 i förrgår och såg resten idag på morgonen. Tittade också några minuter igår, inga problem.
/LasseÅ
Jag blir vansinnigt nyfiken på vad det är för innehåll."Episode 4 har innhold som vi kun ønsker skal være tilgjengelig i Norge."
Svar från Nrk.
Är det Jens i Canada avsnitt 4?Suverän serie ! Inga problem för mig att se Avsnitt 4. Innehåller en del scener om rävjakt och fiske, och det ser ut som att det är filmat i Sarek ? Han fick inget. Gissar bara såklart.
Till er som har problem att se avsnitt 4: https://vpnbasen.se/nrk-tv-sverige/
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Älgskogen från norska Engerdal :) | Böcker, film, media | 7 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg