• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Norrköping:paddlings/klättringstjejpolare

Det ÄR ont om tjejer att aktivera sig tillsammans med, upplever jag. Finns det någon tjej/kvinna som har lust att paddla runt kobbar och skär, eller klättra någon/ några gånger per vecka, inne/ ute? Jag är 34 och har klättrat många år dock väldigt lite/sporadiskt. Vill klättra mer. Paddlar min 3e säsong nu i år. Har planer på att paddla Blå Bandet 2008 och det skulle vara skoj med någon/ett par tjejer med på den trippen, om den blir av, vilket är mitt mål, såklart :) MVH Malin

jag paddlar gärna...

Jag har precis beställt en kajak med leverans nästa vecka och har planerat att se delar av skärgården i sommar själv. Mest för att jag är nyinflyttad och inte har nån att paddla med. Så, en paddelkompis vore kul! Jag är 35, har paddlat i sisådär 15 år fast alltid med hyrda eller lånade farkoster. Och, jag har de senaste fem åren drömt om att paddla blå bandet (fast inte hela på en gång). Klättrar inte dock men vandrar gärna och gillar att vara ute!

Hej Joanna! Kul att höra utav dig. Vad roligt att du äntligen, efter dina 15 år i kajak har köpt en egen! Grattis :)! Man blir ju lite mer fri...kan sticka lite mer när man vill. När du fått hem din kajak kan du höra av dig så kan vi paddla en sväng :)och vad gäller Blå Bandet...ja, ja jag vet inte. Det gäller ju att vara realist. Mycket kan hända innan dess och om man kommer iväg som man tänkt kanske man inte klarar att genomföra turen av olika anledningar. Men, målet är att komma iväg, och fixa det. Om det blir av så får du jättegärna hänga på på den sträcka du själv känner att du vill med på! Hoppas på och av liksom :) Skulle turen av ngn anledning inte bli av nästa år så kommer det mer eller mindre garanterat bli ngn form av längre tur på ett par veckor. MVH/Malin

Jag vet,

det var verkligen på tiden att investerai den där kajaken jag drömt om att ha! ;-) Leverans i slutet på nästa vecka. Sen ska jag hitta nånstan att ha den. Har du några kontakter i stan eller utåt kusten? Jag har en tillfällig uppläggningsplats i Krokek men det är lite åt "fel håll".

Släng iväg ett mail till dig så jag har din mailadress. Kul!

Hej:)! Nej jag vet inte var man skulle kunna förvara kajaken faktiskt... Är nyfiken på att höra vad för typ av kajak du köpt och sen ska det bli kul att höra vad du tycker om att paddla den. Vi kanske kan pröva att ses när du fått hem den och "köra" en repa i något vatten ngn stans?/malin

Om jag bara hade

fått min kajakleverans hade jag gärna hängt med. Nu verkar det lite vagt så jag vet inte vad jag ska tro. Hmm? Men om du vill ut de närmaste dagarna och har en extrakajak att låna ut så är jag med ;-) Vill så gärna, det kliar i paddelfingrarna...

Liknande trådar

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg