Har du varit norr om Polcirkeln?
-
Om "Fritt Forum"
Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.
OBS!
Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Norr om Polcirkeln?
- Trådstartare myggan i tältet
- Start datum
Vilken av polcirklarna förresten, den södra eller norra?
Den närmst Polen tänkte jag på. Lite engelska hade gjort susen här. Morgonkaffe också, möjligtvis : )
Den närmst Polen tänkte jag på. Lite engelska hade gjort susen här. Morgonkaffe också, möjligtvis : )
Jag tänker inte ta nån billig poäng här, jag har också varit morgontrött
Jag tänker inte ta nån billig poäng här, jag har också varit morgontrött
Vi säger såhär: den som röstar aldrig varit norr om och menar södra, vinner en t-shirt. Det kan de behöva
Vi säger såhär: den som röstar aldrig varit norr om och menar södra, vinner en t-shirt. Det kan de behöva
Vore inte en frack mer passande?
Gunnar, du bor väl i tyskland? Det gränsar ju till och med till Polen
För att inte sticka ut; fin idé. Potten är nu uppe i en 2-1/2 nummer för liten frack och ett dopp.Vore inte en frack mer passande?
Jag är en uppkopplad pingvin som väntar på en t-shirtVi säger såhär: den som röstar aldrig varit norr om och menar södra, vinner en t-shirt. Det kan de behöva
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg