• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Nordkorea i april

Jo, det är faktiskt sant! Jag vill åka till världens mest slutna, gåtfulla och därför mest spännande rike Nordkorea och söker resekompisar. Gruppresor är mkt billigare men jag känner ingen som är intresserad. Det var jättesvårt att hitta någon info om hur man kan göra en resa till Nordkorea men efter ett tag hittade jag info om resorna dit på http://www.koreakonsult.com/. De har en resa i april! Ni som älskar äventyr, hör av Er!
 
Spännande?

Kan det var så spännande i Nordkorea? Slussas runt i buss och bli visad det som regimen vill visa upp. Kan väl vara häftigt att ha varit där, men jag tror inte det blir så mycket äventyr med den resan.

...Johan...