• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Naxos...

Hej hej!

Är det någon som har varit eller vet något om klättring på ön Naxos i Grekland? Det är kanske någon som har vägarna förbi i Maj? Ev andra aktiviteter.

Jag var på Naxos för 3 år sedan. Hade dessvärre inte klättergrejerna med mig. Men varje gång vi tog vespan söderut (tror jag att det var, i riktning mot den lilla flygplatsen utanför Naxos stad i alla fall) så utgjorde jag en trafikfara pga. alla stora, friliggande block precis utanför stadsgränsen. Där borde det gå utmärk att bouldra. Så om jag återvänder dit någon gång i framtiden så åker skor och kritpåse garanterat med.

Lycka till!

men det låter ju underbart! :) Då kommer mina skor och kritpåse vara det första jag packar i väskan. ska man ligga i vattnet hela tiden blir jag nog väldigt rastlös...
ska försöka ta lite bilder och återkomma med lite detaljer när jag kommer tebax :)

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg