Uppenbarligen är det någon (några) på NavTech som kollar vad som kommer in från kunderna. För några månader sedan rapporterade jag om några fel, som finns i NavTechbaserade MetroGuide, nära där jag bor.
Nu fick jag mail om att uppgifterna behandlats, och att de kontrollerat med andra källor, och konstaterat att jag hade rätt. Uppdatering gjord, men med en upplysning om att det (självklart) dröjer tills respektive kund (i detta fall Garmin, då) skaffar sig ett nytt utdrag av NavTechs databas, och alltså faktiskt får med dessa ändringar.
Sen kan man ha hur många åsikter som helst om vem som ska göra jobbet, utgivaren och/eller kunderna, men det är en annan sak.
Anders
Nu fick jag mail om att uppgifterna behandlats, och att de kontrollerat med andra källor, och konstaterat att jag hade rätt. Uppdatering gjord, men med en upplysning om att det (självklart) dröjer tills respektive kund (i detta fall Garmin, då) skaffar sig ett nytt utdrag av NavTechs databas, och alltså faktiskt får med dessa ändringar.
Sen kan man ha hur många åsikter som helst om vem som ska göra jobbet, utgivaren och/eller kunderna, men det är en annan sak.
Anders