• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

några world of warcraft spelare?

i brist på annat har jag börjat spela detta spel igen, på min ex-pojkväns konto för att slippa betala den jobbiga månadskostnaden, muahaha :D

Är det kanske några fler som ibland slösar lite fritid på detta spel? Skulle vara kul att få lite vänner att snacka med, och som förhoppningsvis delar lite av samma intressen!
 
Nu är jag ingen wow-spelare, men jag antar att de finns representerade här på Utsidan också. Dock finns det nog fler med olika friluftsintressen här, så är du ute efter woware finns det nog bättre ställen. Men är du ute efter kompisar som gillar att både spela wow och t.ex. klättra, så är det ändå kanske rätt forum ;)

Mvh /Joel
 
Testade WoW ett tag men återföll till EvE Online. Lowpace, skilltraining offline och passiva inkomster gör att det lämpar sig mer med friluftslivet ;-)
 
De va humor. Regga sig på utsidan och första inlägget handlar om WoW. Vill man ragga spelpolare känns utsidan som helt fel forum. Här hatar vi datorer (förutom när vi postar i forumet) och spenderar all ledig till i skogen.

Testa insidan.se
 
Oj, värst vad vissa här verkar vara trångsynta och besitta förutfattade meningar.. Den här forumdelen heter väl ändå "Fritt forum" och därav har man väl just rätt att skriva om vad man vill? Det är ju inte direkt så att nonni la upp den här tråden under kajak eller bigwall, så varför klaga? Alla besitter vi väl olika, mer eller mindre nischade intressen vid sidan om att vara ute i naturen, och även om kanske wow och friluftsliv inte direkt är en "match made in heaven" så känner jag flera stycken som har dessa båda intressen. Alla wow-spelare är inte överviktiga junkies som inte lämnat mammas källare ännu, det finns alla typer.

Jag spelar själv, och tycker att det är ett perfekt och avslappnande tidsfördriv i den annars stressiga vardagen mellan jobb, studier och träning. Vissa, likt mig spelar endast någon timme i veckan medan andra spelar uppåt 8-10 timmar om dagen. Det är ena himla skillnader från spelare till spelare så att dra alla över samma kant, som så många gör, är oerhört orättvist. Det är ungefär som att jämföra en vardagsmotionär som springer två gånger i veckan med någon som tävlar i maraton.

Så, nonni, PMa mig gärna om du vill diskutera mer!