Har upplevt en kraftig ökning av användningen av utsidan på sista tiden eller kanske snarare sista åren. Ungefär när utsidan gjordes om och platypusflaskorna delades ut blev det en väldig fart.
Det jag undrar är hur länge har utsidan funnits och när skrevs det första inlägget? Vem var det som startade utsidan?
Vore även kul att få veta ungefär hur många inlägg som skrivs per år osv.
Själv skrev jag det första inlägget jag kan minnas i januari 1997 angående materialet i ett Helly Hansen-ställ jag köpt. (Kvitto finns kvar därav tidsbestämmningen.)
Jag har varit aktivt utsidan fan sedan jag skrev detta inlägg och fick ett snabbt och bra svar av en norsk herre. Vore ju kul att veta om den som skrev det allra första inlägget ännu är aktiv.
Tacksam för svar!
/Andreas
PS. När började just du nyttja utsidan och varför? Ds.
[Ändrat av ala 2001-08-29 kl 13:13]
Det jag undrar är hur länge har utsidan funnits och när skrevs det första inlägget? Vem var det som startade utsidan?
Vore även kul att få veta ungefär hur många inlägg som skrivs per år osv.
Själv skrev jag det första inlägget jag kan minnas i januari 1997 angående materialet i ett Helly Hansen-ställ jag köpt. (Kvitto finns kvar därav tidsbestämmningen.)
Jag har varit aktivt utsidan fan sedan jag skrev detta inlägg och fick ett snabbt och bra svar av en norsk herre. Vore ju kul att veta om den som skrev det allra första inlägget ännu är aktiv.
Tacksam för svar!
/Andreas
PS. När började just du nyttja utsidan och varför? Ds.
[Ändrat av ala 2001-08-29 kl 13:13]