När skrevs första inlägget?

Har upplevt en kraftig ökning av användningen av utsidan på sista tiden eller kanske snarare sista åren. Ungefär när utsidan gjordes om och platypusflaskorna delades ut blev det en väldig fart.

Det jag undrar är hur länge har utsidan funnits och när skrevs det första inlägget? Vem var det som startade utsidan?
Vore även kul att få veta ungefär hur många inlägg som skrivs per år osv.

Själv skrev jag det första inlägget jag kan minnas i januari 1997 angående materialet i ett Helly Hansen-ställ jag köpt. (Kvitto finns kvar därav tidsbestämmningen.)
Jag har varit aktivt utsidan fan sedan jag skrev detta inlägg och fick ett snabbt och bra svar av en norsk herre. Vore ju kul att veta om den som skrev det allra första inlägget ännu är aktiv.

Tacksam för svar!

/Andreas

PS. När började just du nyttja utsidan och varför? Ds.
[Ändrat av ala 2001-08-29 kl 13:13]

som vanligt...

Det mesta finns om man bara vet var man ska leta :) så nu har jag endel svar i alla fall!

Tack!

/Andreas

kul...

Roligt att se....samma diskussion brukar ju återkomma än idag. GT på löpmeter och funktionen hos detta material...
Såg att även mitt premiär inlägg fanns med i tråden...

Tack!

/Andreas

Ojdå...

Kul att se att Utsidan utvecklats SÅ mycket på den här tiden. Kul också att se att man själv utvecklats, jag hade tydligen "Titanium" som alias på den tiden jag lade in denna fråga och fick MASSOR av bra svar. Sedan dess har man ju förhoppningsvis mognat en del :)

Också Utsidan tycker jag, VAR bäst då, ÄR bäst nu!

Blir det något jubileumsfirande man kan se fram emot, typ Forum Utsidan 5 år 2001-09-22?

/ac

Kuriosa: Trots alla tips blev det inget GT skrädderi. Köpte istället ett par Tierra Cassin Ridgde som var underbara. Lite skrädderi på dessa har det dock blivit sedan dess...
[Ändrat av Buda 2001-08-31 kl 10:44]

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg