Multisportforumet kass???

Passar på att kritisera lite om detta forumet.
Det är en otrolig låg svarsfrekvens på frågorna, vill ni inte dela med er eller vad???

Jag gick tillbaka i historian på detta forumet och hittade en massa frågor med 0 svar, vissa frågor skulle till och med jag kunna svara på. Fast jag känner att jag inte har den erfarenheten just nu.

Att ge och dela med sig är bland det bästa en människa kan göra och även en multisportare.

Kör stenhårt och sitt inte inne med en massa hemligheter, vi vill alla utvecklas och inte sluta på grund av oinspiration.

Hade. Dan Hansen

Kloka tankar

Jag håller med ovanstående...det verkar bara vara ämnen om prylar som folk svara på...Dåligt skärpning i leden. Prylar betyde väl inte mer än upplevelser.
Kanske finns det idag fö rmånga forum för multisport?? Multisport.nu ....com div förtag. Vad skall vi göra??

Kommentarer?
MVH
Cristoffer

Det blir bättre

Visst är det lite dåligt med svar i Multisportforumet. Det kan delvis bero på att aktiviteten är ganska ung och att många vill veta mycket, men få har några svar.

Utsidan ska försöka råda bot på en del av problemen, bl. a. genom ett samarbete med Multisportkompaniet, ett storsatsande team med Björn Lans i spetsen.

Vi kommer inom några veckor att lansera en helt ny multisportavdelning, med en hel del basinformation. Multisportkompaniets lagmedlemmar kommer dessutom att göra regelbundna inhopp i forumen (och förhoppningsvis tömma nollorna i svarskolumnerna).

Tills vidare finns en del multisportrelaterad information i avdelningen och forumet för Träning.

Ulf, Utsidan

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg