• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Multisport

Jag är en glad och träningstokig tjej på 26 år som bor i Gävle och vill börja med multisport, är det någon mer som är sugen? Vore kul om du bor i Gävleborgs län så att vi kan träna tillsammans. Jag tränar varje dag, gärna tunga vikter på gym och konditionspass/intervall, utförsåkning, simning, spinning/cykling, box och kick, basket och annat som får svetten att rinna.

Vore skitkul att få börja tävla i multisport eller få gå med i ett redan "färdigt" team.
Hör av dig!

/Rebecca :eek:)

ja va skoj!!

Hej!

Ser att det var ett tag sen du skrev , hur har det gått, fått "napp" nån stans?

Jag bor i Sandviken är 28 år och tränar skidor, löpning, styrketräning emellanåt, rullskidor, inlines, orientering när jag var yngre.

Har funderat och tänkt att multisport/triathlon skulle va skoj att prova, men saknat någon här i närheten som tänkt lika....

Är du fortfarande intresserad?

Vet att i höst anordnas i G-hammarby en "multisport"- grej för allmänheten som en kul grej.

Hör gärna av dig
Åsa

Multisport i Gävle

Hej Åsa

Förlåt att jag inte svarat tidigare men jag har haft fullt upp. Ja, jag har fått napp från ett elitlag i multisport men jag har tackat nej då jag fick en infektion i vänster knä, men nu mår jag prima igen och jag vill gärna köra igång, vore jättekul om vi kunde köra tillsammans.

Maila mig gärna på rgh@hig.se så ska jag berätta mer om mig så att vi kan träffas.

Ha det bra så ses vi?!

/Rebecca :eek:)

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
soccergirl Från multisport till maraton (med vissa problem :) Tjejforum 3
Anette Grinde Multisport 22 september 2002 Tjejforum 0

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg