Multi/Löparsäck...

Är sugen på att införskaffa en säck för löpning/multisport. Har funderat på en Litepac, men deras multisport-modell är slutsåld, och det dröjer x antal månader innan deras 2003:a kommer ut.
Någon som har något att säga om Litepacs racingmodell (vilken Litepac verkar vilja sälja ut, men inte till nedsatt pris)...
Har även sneglat på Karrimors Marathon 25:a, men har inte hittat hur mkt den kostar.
Haglöfs LIM-25 har inte fått så bra betyg i recensionerna här på Utsidan.

Well, någon som har några förslag på bra säckar i ~700-spännsklassen (+(/-) några 100kr)?

Köpt...

Har köpt en Karrimor Marathon 35:a nu. Hade innan jag skrev ovanstående inlägg i första hand kollat på Litepacen, och i andra han Karrimoren, men jag ville höra era åsikter också!
Det blev alltså Karrimoren, och hittills är jag nöjd med den, det lilla jag hunnit testa den. Återkommer väl med en recension när jag känner den lite bättre.

lundhags T10

Tjena!

Jag kör med Lundhags t10 och camelbak pakteen 1,5 litersbehållare. Mycket bra passform. Sitter tight. Använder det när jag springer och cyklar. Är mycket nöjd!

Peter Svensson

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg