• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

MTB i Hellas?

Hej på er!

Jag heter Nina och är ny här på forumet!
Efter ett antal försök att slita med ointresserade polare.. söker jag efter Mtb-kompisar som är intresserade av att cykla ett par gånger i veckan.
Jag är hyfsat nybörjare men tokgillar att köra tekniska spår, min starka sida är väl att jag är orädd!
Jag bor i Hammarby Sjöstad så Hellas ligger väl närmast till.

Jag är åxå intresserad av att börja klättra, gärna bouldering och paddla, så är det någon som känner för att hitta på nåt så hör av er!
 
synd att alla ska bo så långt borta ..jag tycker om att åka mtb och är väll fotfarande en nybörjare då jag inte har så många kompisar som delar samma intresse så blir det inte att jag åker så mycket som jag skulle vilja..men om du vill kan vi hålla kontakten endå...bor föresten i lilla säter i Dalarna.
 
Jag vill ha träningskompis!

Hej på er!

Jag heter Nina och är ny här på forumet!
Efter ett antal försök att slita med ointresserade polare.. söker jag efter Mtb-kompisar som är intresserade av att cykla ett par gånger i veckan.
Jag är hyfsat nybörjare men tokgillar att köra tekniska spår, min starka sida är väl att jag är orädd!
Jag bor i Hammarby Sjöstad så Hellas ligger väl närmast till.

Jag är åxå intresserad av att börja klättra, gärna bouldering och paddla, så är det någon som känner för att hitta på nåt så hör av er!

Hej Nina, jag är intresserad av att hitta en tjejkompis att cykla MTB med. Har du hittat någon att träna med ännu? Om inte, maila gärna mig på lina_petersson@hotmail.com
 

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg