Motionscykling i Sthlm

Guest

Gäst
Hej! Jag gillar att motionscykla och undrar om det i Sthlmstrakten finns någon förening som ordnar gemensamma utflykter. Tacksam för svar.

Vi brukar annonsera här

HOJ; sa:
Hej! Jag gillar att motionscykla och undrar om det i Sthlmstrakten finns någon förening som ordnar gemensamma utflykter. Tacksam för svar.

Tjena.

Ibland så brukar vi anonsera här (eller i MTB forumet) om att vi skall ut på en utflykt. Det varierar med uppslutningen och intensiteten.

Håll ögonen öppna så kommer det säkert något. Eller kanske anordna något själv?

/Mattias

Cykla i Sthlm

Som Hasseman min kära kollega skrev så bedriver vi träningar i Sthlmsområdet på flera olika dagar. Den 5 respektive 6 oktober drar vi igång vintertidsträning på Järvafältet. Den 5 från Solna/Sjövägen och den 6 från Lövsta, vi startar 10:00 respektive 09:30 från dom olika platserna. Vi tillämpar gruppcykling, vilket innebär att ingen behöver bli kvarlämnad åt sitt öde i skogen den första gången man är med. Mer info om startplatser, sträckor etc. hittar ni på http://www.fredrikshofcykel.nu eller maila till mig personligen så svarar jag så snart jag hinner.
PS. Möjlighet till samcykling eller uppmötning vid pendeltågstn till startplatserna finns
Välkomna Mika Alén

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg