• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Morfar

Är nu morfar (49 år ) sedan en vecka, min äldsta dotter (30) år fick en son, Gustav, ska lära honom alla tricks som jag kan i skogen så han har det i sin ryggsäck i livet.
Min yngsta (27 år) åker med mig ut i skogen o ligger i vindskydd o fiskar, det är kul, har lärt henne tända en en eld på nolltid, hon e duktig.
Men fy vad tiden går, tyckte det inte va länge sedan jag vandrade i snön febersjuk med min kompis...det var 1979.............................................
 
Senast ändrad: