• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Möjlighet att ta bort användare?

Jag skulle vilja radera den här profilen, men hittade ingen möjlighet att göra det själv. Ber administratör eller moderator att ta bort den.

Eller god medlem visa hur man gör det.
 
Har man väl kommit in kommer man aldrig ut! ;)

Kan Du inte bara strunta i att använda profilen!?
Vet att det kan vara knepigt i vissa databaser att ta bort användare eftersom det kan påverka alla inlägg etc som profilen har gjort.

Skriv ett PM till admin så får Du säkert snabbare svar (och kanske korrekta också).

/Peter
 
Ja, nu bumpar jag den här urgamla tråden. Jag råkade finna tillbaka hit idag efter att jag sökte på mitt namn för att se till att inget kommer upp (jag är nojjig över det). Uppenbarligen så gjorde det, för nu är jag här. Jag försökte finna admin men jag har sökt och inte förstått hur man hittar ranker eller liknande, så nu skriver jag här i hopp av att någon schyst admin läser detta:

Jag skulle uppskatta det hemskt mycket om detta kontot togs bort efter det bär på mitt äkta namn vilket jag ogillar nuförtiden. Som ni ser har det varit inaktivt i två år och någon diskussion tar knappast skada av att det försvinner; eller (om det inte går)
Så skulle jag uppskatta det om namnet kunde åtminstone förändras och uppdateras i databasen så det slipper dyka upp vaken här eller i Google, alltså, jag ber om ett namnbyte till:
Johan33049
Eller något som ni finner enklare, bättre och mer passande.

MVH
 
fast jag måste säga att dina (ts) försök att vara anonym på internet har rakt motsatt effekt på mig. innan den här tråden fanns hade jag inte en tanke på att googla korsgaard
 
Ja, nu bumpar jag den här urgamla tråden. Jag råkade finna tillbaka hit idag efter att jag sökte på mitt namn för att se till att inget kommer upp (jag är nojjig över det). Uppenbarligen så gjorde det, för nu är jag här. Jag försökte finna admin men jag har sökt och inte förstått hur man hittar ranker eller liknande, så nu skriver jag här i hopp av att någon schyst admin läser detta:

Jag skulle uppskatta det hemskt mycket om detta kontot togs bort efter det bär på mitt äkta namn vilket jag ogillar nuförtiden. Som ni ser har det varit inaktivt i två år och någon diskussion tar knappast skada av att det försvinner; eller (om det inte går)
Så skulle jag uppskatta det om namnet kunde åtminstone förändras och uppdateras i databasen så det slipper dyka upp vaken här eller i Google, alltså, jag ber om ett namnbyte till:
Johan33049
Eller något som ni finner enklare, bättre och mer passande.

MVH

Enklast är att du avslutar ditt nuvarande konto, på så sätt kommer ditt användarnamn att ändras till "avslutat medlemsskap" på alla inlägg, sen går du med igen om du är intresserad.
 
dom har nog inga "user admin" här på utsidan, men varför kontaktar du inte admin direkt med epost, det är inte så stor chans att dom sitter och läser alla trådar här.


http://www.utsidan.se/tools/contactus.htm
Tack, gjort.

Ändra användarnamnet.
Endast admin.

Enklast är att du avslutar ditt nuvarande konto, på så sätt kommer ditt användarnamn att ändras till "avslutat medlemsskap" på alla inlägg, sen går du med igen om du är intresserad.
Var finner jag "avsluta medlemskap"?
 
Borde det inte gå att larva och göra sig till så att man blir utslängd?

Typ spamma eller hetsa mot nån obskyr liten folkgrupp eller nåt.