• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Mikael Strandbergs sommarprogram?

Förra sommaren så hade Mikael Strandberg ett program i P1 Sommar. Jag spelade in det men har tappat bort det, skulle så gärna vilja höra det igen! Någon som har det kvar i mp3-format eller nåt?
 
Tack men jag kan inte ladda ner den filen så den hamnar på datorn så jag sedan kan lägga den i mobilen. Är jag dum eller vad?
 
Tack men jag kan inte ladda ner den filen så den hamnar på datorn så jag sedan kan lägga den i mobilen. Är jag dum eller vad?
När du inte vet vad du skall göra - HÖGERKLICKA :) Sedan kan du välja om du vill ladda ner eller öppna i iTunes, om du har en i din dator. Funkar iaf på min iMac